over-title Clearvox

Betrouwbaar, innovatief & flexibel!

Betrouwbare zakelijke telecom oplossingen met meer mogelijkheden, gebruiksgemak, eenvoudig te installeren en beheren. Flexibiliteit en aanpassingsvermogen kenmerken de servers van ClearVox. ClearVox levert innovatieve Communicatie servers voor de zakelijke markt van vijf tot vijfhonderd gebruikers.

ClearVox is een vooraanstaand merk in de markt van professionele IP-telefooncentrales. De ClearVox servers worden op eigen bodem geproduceerd en ontwikkeld. Mede hierdoor wordt er snel en accuraat ingespeeld op de ontwikkelingen in de Nederlandse markt.

Functies zoals gespreksopname, keuze menu’s, koppeling met Outlook, koppeling met CRM/ERP-applicaties, wachtrijen mogelijkheden met informatie over aantal wachtende en gemiddelde wachttijd, uitgebreide IVR routeringen, click to dial, GSM integratie (FMC). Het behoort allemaal tot de standaard mogelijkheden van de ClearVox servers.

De servers van ClearVox kunnen met iedere provider gecombineerd worden.

Update november 2016
Clearvox heeft eind november de nieuwe release geïntroduceerd onder de naam Clearvox Nexxt. Deze wordt geleverd op een nieuw type basiskast en ander licentiemodel.

Hierdoor zijn er onder meer de volgende nieuwe mogelijkheden:
•    Dashboard(Portal) zelf te ontwerpen door widgets
•    Standaard voor elke gebruiker een app (iOS/Android) voor op de smartphone (mobiele integratie)
•    Wallboard is vernieuwd

ClearVox Nexxt App (Android/iOS)
Met de ClearVox Nexxt app bent u altijd op uw manier bereikbaar, is het een normaal gesprek of een video gesprek, het maakt niets uit. U kunt de huidige status van uw collega’s inzien. Zowel door het starten van een persoonlijke chat als groepsapp kunt u snel aan uw informatie komen.
Daarbij kunt u ook uw voicemails middels de app visueel beheren.

Wachtrij
Wachten is nooit leuk. Maar een wachtrij is soms onvermijdelijk en voor niemand een pretje. De beller wordt door ClearVox Nexxt keurig op de hoogte gehouden van de gemiddelde wachttijd en het aantal wachtende dat voor hem is. Duurt het te lang voor de beller? Dan heeft hij de mogelijkheid om uit de wachtrij te stappen en naam en telefoonnummer in te spreken om teruggebeld te worden. Service zoals het hoort.

over-title Contact

ClearVox Nexxt logo

 

Rocom zorgde bij Van de Ven Accountants voor een snelle en probleemloze migratie naar het nieuwe platform. Lees hier de volledige referentie.